26 Şubat 2015 Perşembe

ergenyuslukta neymiş yaaa biz niye olmadık

bugün güzel bir gündü taaakiii telefonum çalmış ama duymamışım sonra eşimin telefonu çalmış ağlayan bir ergenyus yetişin alın beni okuldan diye ağlayan hem de ne ağlama baba napsın hemen yettim yavrummm kuzummmm moduna girmiş kapamış telefonu verdi acı haberi okula gidiyorum noldu ki dedim anlattı teldeki ergenyusun halini

toparlandım durrr dedim aradım okulu rehberlikle görüştüm hiç bir nedeni yok sıkılmış ağlıyomuş aliim o sıpayı telefona dedim verdi öğretmeni bütün gardımı aldım gücümü topladım çünkü aynı hareketi 2 hafta öncede yaptı işim başımdan aşkındı elemanı yolladım aldırdım okuldan yanıma geldiğinde hiççç sıkıntısı kalmadı neşeden zıp zıp tavşan modundaydı neşe saçtı

ama bugün o kara gün oldu sıpaya çünkü ben ona telde öle bir höykürdümkü ergenyus atarı benim içime kaçtı bu da ergen anne işte dedim almıyoruz seni okuldan her canın istediğinde ağlayarak beni alın diyemezsin sıkıldıysan çık bahçeye dolaş yüzünü yıka ağla ferahla dedim hala ağlıyor ama dinlemedim tüm ısrarlarına rağmen ver dedim geri öğretmenine
öğretmenede höykürdüm aramayın beni böle basit konular için dedim el kadar bebe hepimizi oyuncak etti ergenyus bahaneleriyle dedim ağlasın içi açılır dedim kadıncağızda şaştı kaldı kesin demiştir bunlar ailecek çatlak eeee bilmiyoki anası bir grup çatlak kadının üyesi :)))))rumuz gonca gül ama anlamıştır sanırım normal olmadığımı hehehehe anlasın banane

sırada okul müdüresi hanım vardı o da aradı kusur kalmadı ona da dedim almıcam bırakın ağlasın ben çocuğumu tanıyorum şansını zorluyor sizide almış avucuna ohhh ne ala dünya yok dedim böle bişi evde sorunu yok okulda yok her istediği oluyor daha ne olsun dedim

bizimkinin gardı düştü indi yerlere etüte kalmam ama dedi ehhh dedim kalma bin servisine eve gel okul çıkışında ama biliyorum doğru yoldayım ben bebemi tanıyosam o restini çekti ama bende full as var ondan haberi yok resti gördüm

veeeee sonuç noldu saat 4 telim çaldı bizim ergenyus arıyor ses cıvıl cıvıl anneeeee ben etütede kalıyorum hay hayyy dedim kal gelir alırım seni çıkışta bide burger kıng ısmarlasan dedi ona da hay hayyy dedim aldım gittik yemeğimizi yedik anne kız az lafladık keyifler oldu bin beş yüz

e be evladım dedim içimden madem sonuç böle olacaktı ne döktün o kadar göz yaşını nasıl olsa ilerde o döktüğün yaşlar sana bol bol lazım olacak aşık olacaksın acılar yaşayacaksın hayat neler getirip neler götürücek senden ziyan etmesen en güzel zamanlarında

veeee yazının özeti ben bugün çok dominant bir anne oldum ama sonuçta evladımı yine mutlu ettim

kendime bu ergenyusla hayatta başarılar diliyorum

rumuz gonca gül

1 yorum:

  1. takdir ettim seni konçakül ;) sahi ya bizim ergenyusluğumuz nasıldıkü ? ben lanet mi nalet mi bişeydim :) ( gözlük.)

    YanıtlaSil