gürültü kirliliğinden hiç hoşlanmam.
sen çalışıyorken, yanda birisi boş kağıda kaşe basıp sonra onu yırtıp bilimum acaip ses çıkartıyorsa ;
avaz avaz pink floytu hak etmez mi sorarım size !
hak etti fazlasıyla nihanihanihayuuuu
cuma hatrına affederim belki birazdan bilemem.
içimde deli küfürler ...
dün rumuzkoncagül yazmış, ergenyus ile güzel mücadele vermiş, takdir ettim, evdeki ergenyusu dün akşam sindirdik el birliği ile, telefonu ve tapleti pazıl kutusu altına saklamak iyi fikirdi. baba kişisini kutlarım. Ama kitabını okuyacak mısın ? sorusuna kocaman hayır! 'ı alınca yüzünün şekli görülmeye değerdi. baba kişisi demişken babaannemiz bizde misafirdi, dizi izledik ikimiz . kişiler, olaylar hep karışıktı uzun zamandır yerli dizi izlemediğime sevindim :)
babaaanne gelir de masa şenlenmez mi, ne kadar iyi gelinim , sofraya bir kaç parça da ben çıkarttım hihihi ( annem yapmış idi olsun sayılmaz) ama bendeniz çok yimedim aferin bana ..
( araya diyet de sıkıştırdım.)
bugün cuma hiyaaaayt !!
yarın benim günüm :) pazar hepimizin :) yaşasın ev halkının kardeşliği :p ,,
hayırlı cimalaaarrr , öper, kaçare ,
gözlük.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder